Reklamacje
HOME > Reklamacje
Reklamacja
Nasza firma INFO ENERGIA w celu zapewnienia lepszej obsługi i szybszej reakcji, uruchomiła formularz reklamacyjny. Poprawne zgłoszenie reklamacji możliwe jest poprzez wypełnienie poniższego formularza. Jest to jedyna droga, która rozpoczyna procedurę reklamacyjną.
Wyjaśnienie:
- Reklamację może zgłosić tylko osoba, która podpisała umowę z firmą INFO ENERGIA, bądź pełnomocnik, załączając prawidłowo przygotowane pełnomocnictwo;
- Numer umowy znajduje się na umowie sprzedaży;
- W celu przyśpieszenia procesu weryfikacji reklamacji, należy dokonać dokładnego opisu, wskazując powód zgłoszenia w formularzu poniżej, a także załączyć dokumenty, ułatwiające rozpoznanie, w formacie: pdf, jpg, doc lub png;
- Data wysłania formularza jest datą rozpoczęcia procesu weryfikacji reklamacji. Proces ten trwa do 14 dni;
- W czasie procesu weryfikacji możliwy jest kontakt z biura firmy INFO ENERGIA w celu uzyskania szczegółów reklamacji;
- Błędne bądź niekompletne wypełnienie formularza reklamacyjnego może wydłużyć proces weryfikacji reklamacji;
- O rozpatrzeniu reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą mailową;
- Rozpatrzenie reklamacji jest równoznaczne z podjęciem działań przez INFO ENERGIA.